Logo-Aniela-Events

De mici suntem “atinsi” de frumusetea pe cat de simpla pe atat de profunda a florilor, fie ele prinse intr-un buchet oferit cu emotii doamnei invatatoare, fie aranjate creativ pe o masa de sarbatoare sau pe camp, in salbaticia impunatoare.
Este natural sa fim incantati de flori, sa ne trezeasca sentimente complexe si sa avem preferinte. Niciun eveniment pe care il sarbatorim in viata noastra parca nu ni-l putem inchipui fara flori, fara surasul si parfumul sublim oferit de acestea.
De aceea, noi am creat Aniela Events – pentru a oferi cel mai frumos zambet din flori. Recunoastem ca ne entuziasmam la fel de mult cand le oferim, pe cat se bucura cei care le primesc

Contact Aniela Events
Facebook
Instagram
  •  Politica de Retur

Politica de Retur

Orice produs se poate returna in termen de 14 zile calendaristice de la data receptionarii acestuia in conformitate cu OG. 34/2014.

*Clientul are obligatia de a suporta costurile de retur. In cazul in care produsul are defect din fabrica, costurile revin asupra noastra.

Cum returnezi produsul?

  1. Trebuie sa ne contactati la numarul de telefon: +40720 369 842 pentru a procesa returul!!
  2. Ambalati produsul intr-un plic curier sau cutie corespunzatoare, astfel incat sa fie livrat in conditii optime.
  3. Produsul trebuie trimis cu urmatoarele: ambalajul original.

Date returnare:

Aniela Flowers And Events S.R.L.
Municipiul Bucureşti, Sector 4, B-Dul Constantin Brâncoveanu, Nr.113, Camera 1, Bl.V6, Sc.1, Et.1
Nr. telefon: 0720 369 842.

Puteti opta fie pentru schimbarea produsului sau rambursarea sumei de bani platite la cumparare.

Momentul incheierii contractului pentru comenzile online cu livrare la domiciliu este momentul in care consumatorul a achitat factura fiscala/chitanta/email confirmare comanda emisa de profesionist pentru produsul respectiv.

Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite si in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, si toate documentele cu care au fost livrate.

Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre client: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

Ne rezervam dreptul ca in momentul receptionarii produsului de la client, sa efectuam o expertiza tehnica, care sa evalueze produsul si sa verifice daca a suferit alte modificari ( zgariat, spart, incomplet,etc), independente de natura pentru care a fost fabricat. Conform OUG34/2014 profesionistul va diminua pretul produsului, aceasta diminuare a pretului va fi transmisa pe adresa de mail/corespondenta indicata de catre client. Dupa confirmarea acestuia se va emite documentul fiscal de retur si vira suma aferenta sau livra un alt produs conform alegerii clientului.

Rambursarea se va face prin transfer in contul bancar transmis neechivoc de consumator. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile calendaristice de la data de la care cererea de retur a fost receptionata de catre vanzator.