Logo-Aniela-Events

De mici suntem “atinsi” de frumusetea pe cat de simpla pe atat de profunda a florilor, fie ele prinse intr-un buchet oferit cu emotii doamnei invatatoare, fie aranjate creativ pe o masa de sarbatoare sau pe camp, in salbaticia impunatoare.
Este natural sa fim incantati de flori, sa ne trezeasca sentimente complexe si sa avem preferinte. Niciun eveniment pe care il sarbatorim in viata noastra parca nu ni-l putem inchipui fara flori, fara surasul si parfumul sublim oferit de acestea.
De aceea, noi am creat Aniela Events – pentru a oferi cel mai frumos zambet din flori. Recunoastem ca ne entuziasmam la fel de mult cand le oferim, pe cat se bucura cei care le primesc

Contact Aniela Events
Facebook
Instagram
  •  Termeni si conditii

1. DEFINITII

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de produse de catre S.C. Aniela Flowers and Events SRL, prin intermediului magazinului virtual www.aniela-events.ro, catre cumparator si pot fi oricand modificate de catre S.C. Aniela Flowers and Events SRL, fara notificare prealabila.

Cumparator / Client – persoana fizica/persoana juridica sau alta entitate juridica ce emite o comanda.

Vanzator / Compania – societatea comerciala SC Aniela Flowers and Events SRL Utilizator / Vizitator – orice persoana fizica/juridica care viziteaza site-ul www.aniela-events.ro

Produse – orice produs afisat pe site si mentionat in comanda, ce urmeaza a fi furnizat de catre vanzator, cumparatorului.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si cumparator, prin care cumparatorul isi exprima intentia de a achizitiona anumite bunuri si sa faca plata acestora.

Procesarea comenzii – toate actiunile desfasurate in legatura cu o comanda, din momentul primirii acesteia si pana in momentul trimiterii facturii aferente acestei comenzi. Aceste actiuni se refera la (dar fara a se limita la acestea): verificarea platii, darea comenzii in lucru, realizarea produsului, livrarea comenzii, confirmarea livrarii.

Curier – orice angajat sau companie contractata care presteaza servicii de curierat.

Website – domeniul www.aniela-events.ro

2. EXONERAREA DE RASPUNDERE

SC Aniela Flowers and Events SRL nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit sau e-mailurile trimise de la www.aniela-events.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contin erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, SC Aniela Flowers and Events SRL fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirect cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-lui.

3. INREGISTRAREA CA UTILIZATOR

Site-ul www.aniela-events.ro poate fi accesat si vizitat fara a necesita autentificarea sau inregistrarea ca utilizator (crearea unui cont). Autentificarea sau inregistrarea ca utilizator nu este necesara nici in momentul efectuarii unei comenzi.

Inregistrarea ca utilizator este recomandata pentru pastrarea istoricului comenzilor, salvarea adreselor favorite, si a datelor de facturare.

Inregistrarea ca utilizator se poate face cu adresa de email (necesita confirmare din email) sau contul de Facebook. Inregistrarea ca utilizator implica acceptarea prezentului formular Termeni si Conditii. Siteul www.aniela-events.ro nu inregistreaza/retine/utilizeaza sub nici o forma informatiile referitoare la datele de accesare ale emailului, sau a contului de Facebook. www.aniela-events.ro nu interactioneaza pe cont propriu sau in numele utilizatorilor / vizitatorilor / clientilor cu contul acestora de Facebook respectiv Google Plus.

Te rugam sa ne semnalezi la anielaevents@gmail.com orice utilizare potential neautorizata a contului tau sau suspiciune de incalcare a securitatii.

4. COMENZI

Buchetele de flori, aranjamentele florale si celelalte produse prezentate pe site pot fi achizitionate atat online, direct pe site, cat si telefonic la numarul de telefon 0720.369.842 sau prin email la adresa anielaevents@gmail.ro.

COMANDA ONLINE

Magazinul de flori online iti da posibilitatea sa comanzi direct pe site orice produs afisat in categoriile listate in bara de meniuri sau in alte locuri in care sunt afisate pe site.

Pentru a plasa o comanda online trebuie sa:

  • alegi produsul dorit;
  • citesti specificatiile, descrierea produsului, sa observi pretul si disponibilitatea lui;
  • daca este produsul potrivit pentru tine, selecteaza data livrarii, ora de livrare preferata, adauga un mesaj daca doresti si adauga produsul in cos;
  • in acest punct poti finaliza comanda ca si utilizator neinregistrat sau sa iti faci cont;
  • completezi datele de facturare;
  • completezi datele de livrare;
  • completezi orice alte observatii ai pentru noi;
  • selectezi metoda de plata;
  • citesti Lista de Termeni si Conditii si sa bifezi ca esti ai citit aceasta lista si ca esti de acord cu clauzele mentionate;
  • apesi butonul finalizeaza comanda.

Vei primi un email de confirmare a comenzii plasate.

Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa ne notifice imediat eventuale erori survenite. SC Aniela Flowers and Events SRL nu este responsabila pentru orice intarziere sau greseala de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, etc.

In cazul in care ai selectat metoda de plata: Plata online cu cardul, vei primi si un email de confirmare a platii de la partenerul nostru EuPlatesc.ro (EuroPayment Services SRL).

Dupa livrare vei primi un email in care statusul comenzii va fi “Complete” (adica, comanda a fost livrata) si un email cu factura aferenta comenzii. Momentul trimiterii emailului de schimbare a statusului comenzii poate fi diferit de momentul efectiv al livrarii. Ne rezervam dreptul de a modifica statusul comenzii in 1 pana la 72 de ore de la livrare.

Modalitatile de plata agreate in cazul acestui tip de comanda sunt enumerate la Cap. 8 PLATA.

COMANDA PRIN TELEFON

Oricare din produsele prezentate pe site pot fi comandate telefonic la numarul de telefon 0720.369.842 sau la alte numere de telefon afisate pe site.

Operatorii nostri sunt pregatiti sa iti raspunda la toate intrebarile tale. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii nostri de eventuale erori survenite. SC Aniela Flowers and Events SRL nu este responsabila pentru orice intarziere sau greseala de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, etc.

Orice comanda realizata la numarul de telefon afisat pe site-ul www.aniela-events.ro, se poate face numai dupa ce ai citit intreaga Lista de Termeni si

Conditii si numai daca esti de acord cu toate clauzele mentionate in aceasta Lista. Plasand o comanda telefonica la numarul de telefon afisat pe site, declari ca ai citit si esti de acord cu clauzele Listei de Termeni si Conditii.

Modalitatile de plata agreate in cazul acestui tip de comanda sunt enumerate la Cap. 8 PLATA.

COMANDA PE EMAIL

Echipa noastra va prelua imediat comanda transmisa pe email la anielaevents@gmail.com Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa ne notifice imediat de eventuale erori survenite. SC Aniela Flowers and Events SRL nu este responsabila pentru orice intarziere sau greseala de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, etc.

Orice comanda realizata la una din adresele de email afisate pe site-ul www.aniela-events.ro, se poate face numai dupa ce ai citit intreaga Lista de Termeni si Conditii si numai daca esti de acord cu toate clauzele mentionate in aceasta Lista. Plasand o comanda pe email la una din adresele de email afisate pe site, declari ca ai citit si esti de acord cu clauzele Listei de Termeni si Conditii.

Modalitatile de plata agreate in cazul acestui tip de comanda sunt enumerate la Cap. 8 PLATA.

CONFIRMAREA DE COMANDA

Confirmarea de comanda / Factura Proforma impreuna cu numarul unic de comanda (Order ID) vor fi trimise clientilor doar prin email la fiecare comanda noua plasata pe siteul www.aniela-events.ro

Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a ne anunta in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. Orice sesizare (in scris prin email, sau telefonic) se va face mentionandu-se numarul unic de comanda primit. In acest caz, clientii vor primi pe email Confirmarea de comanda actualizata.

5. PRODUSE

Produsele disponibile pe siteul www.aniela-events.ro pot contine materiale uscate sau conservate, suport de sticla, lemn, metal sau plastic burete floral, pamant, flori la fir, plante verzi, plante cu flori, plante cu fructe, plante cu legume, fructe, legume sau alte elemente de decor. Acestea nu sunt destinate consumului uman.

Siteul www.aniela-events.ro ofera o garantie de 3 zile pentru produsele care contin flori la fir, pentru mentinerea prospetimii florilor dar numai in conditiile in care se respecta regulile de intretinere mentionate pe eticheta produsului. SC Aniela Flowers and Events SRL va raspunde la orice solicitare de garantie doar daca produsul returnat este intact si insotit de actele doveditoare ale achizitiei. Returnarea produsului se face la sediul vanzatorului sau prin curierat, caz in care costurile expeditiei vor fi suportate de catre client. Solutionarea garantiei se face in termen de 15 zile de la receptia solicitarii. Nu se acorda garantia produselor ce prezinta urme de lovituri, crapaturi, zgarieri, sau sunt returnate incomplete sau fara actele doveditoare ale achizitiei.

In pagina fiecarui produs vei regasi fotografia, specificatiile si descrierea fiecarui produs in parte. Anumite produse pot deveni indisponibile in stoc la un moment dat. SC Aniela Flowers and Events SRL nu are obligatia de a anunta clientii de stocul disponibil in timp real. Anumite produse pot suferi modificari de poze, specificatii, pret sau stoc in orice moment, fara a fi obligati sa anuntam clientii sau vizitatorii website-ului de aceste modificari.

Produse cu flori si plante :buchete de flori, aranjamente florale, aranjamente plante

Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, buchetele si aranjamentele pot diferi usor de fotografie in functie de stocurile disponibile si de mana designerului. Plantele pot diferi usor fata de fotografia prezentata de asemenea.

Produsele care contin flori sunt realizate handmade, individual, fiind usor diferite intre ele. Deoarece disponibilitatea anumitor sortimente de flori si plante difera in functie de sezon, sau in cazul in care un anumit sortiment nu exista pe stoc la un moment dat, ne rezervam dreptul de a schimba respectivul sortiment cu unul echivalent ca stil si de aceeasi valoare sau mai mare. Daca schimbarea este majora, vom incerca sa te contactam pentru acord.
Plantele de suport (frunze, verdeata) si vasele pot fi schimbate fara instiintare anterioara.
Daca nu reusim sa te contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara, vom considera ca avem acordul tau.

Pentru a te bucura cat mai mult de florile sau plantele primite, te rugam sa ai in vedere cateva recomandari:

  • Inainte de a introduce buchetul de flori in apa, taie 1-2 cm din tulpinile florilor si clateste bine vasul folosit. Inlocuieste apa, taie 1-2 cm din tulpinile florilor si clateste bine vasul o data la 2-3 zile. In cazul aranjamentelor de flori realizate in burete floral, adauga putina apa in fiecare zi pentru a evita uscarea buretelui floral.
  • Aranjamentele cu plante pot contine muschi verde natural. Muschiul verde natural este conservat si nu are nevoie de apa. Evita pe cat posibil udarea acestuia atunci cand adaugi apa plantelor.
  • Pastreaza florile, aranjamentele florale, plantele sau aranjamentele cu plante ferite de razele directe ale soarelui si departe de sursele directe de caldura sau aer conditionat. Temperatura medie, recomandata, de pastrare a florilor este de 16-18 grade C. Temperatura medie, recomandata, de pastrare a plantelor este de 18-20 grade C.

Aceste produse pot contine burete floral, pamant, flori la fir, plante verzi, plante cu flori, plante cu fructe, plante cu legume, fructe, legume sau alte elemente de decor. Acestea nu sunt destinate consumului uman.

Aceste produse sunt perisabile si nu se pot returna.

ANULAREA COMENZII SAU MODIFICAREA PRODUSELOR

Te poti razgandi in legatura cu comanda plasata. Modificarea sau anularea comenzii se va face numai in scris, la adresa de email anielaevents@gmail.com cu cel putin 24 de ore anterior orei de livrare.

Incercam sa raspundem si modificarilor de ultim moment, insa nu putem garanta decat schimbarile transmise cu cel putin 24 de ore anterior orei de livrare.

In cazul anularii comenzii, cu respectarea termenului mentionat, SC Aniela Flowers and Events SRL garanteaza returnarea 100% a platii efectuate in termen de maxim 15 zile de la sesizare.

In cazul anularii comenzii dupa termenul mentionat, SC Aniela Flowers and Events SRL returneaza numai 50% din plata efectuata in termen de 15 zile de la cerere.

Compania isi rezerva dreptul de a-si alege clientii si de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minim 2 ore inaintea orei de livrare.

6. RETURNAREA PRODUSELOR

Conform legii, produsele perisabile nu se pot returna – florile si plantele sunt produse perisabile.

  • produsele neperisabile se returneaza intacte, continand toate partile / elementele / accesoriile initiale;
  • returnarea se face numai prin trimiterea produselor pe adresa SC Aniela Flowers and Events SRL mentionata la inceputul Listei de Termeni si Conditii, prin orice curier rapid, exceptand Posta Romana;
  • transportul coletului de retur va fi platit de catre client in momentul expedierii, in caz contrar fiind refuzat la primire;
  • in colet se vor afla toate documentele primite initial.
  • in colet se va afla FORMULARUL DE RETUR completat si semnat de catre client. FORMULARUL DE RETUR poate fi descarcat aici.

In cazul respectarii tuturor conditiilor de ramburs, suma platita va fi rambursata integral, in termen de maxim 15 zile de la primirea solicitarii de returnare si de acceptare a returului din partea SC Aniela Flowers and Events SRL. Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri.

7. LIVRARE

Livrarea produselor se face prin angajatii nostri la adresa specificata de catre client in formularul de comanda sau produsele pot fi ridicate de la Aniela Events. Livrarea va fi facuta la data aleasa de tine in pagina de produs, la ce adresa specificata de tine in pagina de checkout, dar numai in Bucuresti si zonele limitrofe.

TERMEN SI PROGRAM DE LIVRARE

Orice comanda poate fi livrata in Bucuresti si in zonele limitrofe, in 24 de ore de la confirmarea platii.

Programul de livrari este: 18:00 – 21:00 de luni pana vineri si 10:00 – 19:00 sambata si duminica.

Programul de livrari, poate fi modificat in anumite perioade ale anului (1-8 martie, Craciun, Revelion, alte sarbatori legale).

Orice comanda achitata pana la ora 15 poate fi livrata in aceeasi zi.

Comenzile plasate dupa ora 18 se vor livra in ziua urmatoare.

Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora sau in perioade foarte aglomerate din an (Valentine’s Day, 1-8 martie, Paste, Craciun, onomastici, etc)

COST LIVRARE
Livrarea produselor comandate este gratuita pentru orice comanda cu livrare in Bucuresti si in zonele limitrofe. Totusi, in anumite cazuri, Compania poate decide taxarea unei anumite livrari. Clientul va fi informat inainte de procesarea comenzii. Comanda va fi procesata dupa ce clientul va accepta si va achita costul de livrare.

CONDITII SPECIALE LIVRARE

SC Aniela Flowers and Events SRL nu raspunde pentru livrari nereusite/amanate care decurg din lipsa destinatarului la momentul livrarii, la adresa furnizata de catre expeditor. Datorita perisabilitatii produselor cu flori, nu raspundem de deprecierea/ofilirea produselor ca urmare prelungirii timpului de livrare datorita unei adrese de livrare incorect furnizata de client, o amanare sau o redirectionare solicitata de client sau de catre destinatar, o amanare sau o redirectionare survenite ca urmare a lipsei destinatarului de la adresa.

In cazul in care destinatarul refuza primirea coletului, SC Aniela Flowers and Events SRL nu poate fi invinuita pentru livrarea nereusita iar clientul va fi instiintat asupra acestei situatii, urmand sa ne comunice cum doreste sa procedam. Produsul poate fi distrus, sau poate fi livrat, la cerere, la o noua adresa. In cazul in care nu vom putea sa luam legatura cu clientul prin canalele de comunicare folosite anterior, produsul va ramane la Atelierul nostru in asteptare timp de 2 zile. Dupa expirarea acestui termen, produsul va fi distrus iar comanda considerata finalizata.

Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata in cazul situatiilor de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu) sau in cazul accesului limitat la adresa. Expeditia comenzii in cauza se poate amana sau redirectiona catre o noua adresa cu livrare in termen de 24 de ore.

Deoarece exista anumite perioade foarte aglomerate pe parcursul unui an (Craciun, Valentine’s Day, 1-8 Martie, Paste, alte sarbatori) va rugam sa va programati din timp comenzile realizate in preajma acestor perioade din an. SC Aniela Flowers and Events SRL isi rezerva dreptul de a decala data de livrare pentru comenzile efectuate in aceste perioade din an, dar numai cu instiintarea clientilor asupra acestui fapt in prealabil. In situatia in care nu reusim sa te contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu tine, vom considera ca avem acordul tau implicit.

O livrare de succes depinde in foarte mare masura de acuratetea datelor care ne sunt furnizate (nume si adresa destinatar, nr de telefon, data si intervalul orar al livrarii etc).

Nu poate fi considerata nelivrata / livrare neconforma / marfa ofilita / marfa stricata nici o comanda aflata intr-una din situatiile mai sus mentionate. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.

Orice redirectionare a unui produs catre o noua adresa survenita in urma uneia din situatille de mai sus si solicitata de catre client, se face numai in urma achitarii unei taxe de transport de 25 lei/adresa livrare, indiferent de valoarea comenzii.

In cazul in care comanda este livrata, sub semnatura destinatarului mentionat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.

LIVRARE IN ANONIMAT

Comenzile plasate pe www.aniela-events.ro cu mentiunea de a fi livrate cu pastrarea anonimatului nu vor fi divulgate destinatarului decat in cazuri exceptionale, la cererea Autoritatilor sau in urma acordului clientului.

Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru validarea adresei si a orei de livrare, dar nu i se va comunica ce urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de “colet”, iar orice informatie referitoare la identitatea clientului nu va fi transmisa destinatarului.

AMBALAJE

Toate buchetele de flori sunt ambalate in hartie colorate si hartie de matase in ton cu buchetul.
Aranjamentele florale vor fi ambalate, doar daca este neaparat necesar, si numai la cererea clientului, in punga de cadouri sau folie de celofan transparenta.

Plantele vor fi ambalate in folii de celofan transparente.

In cazul in care doriti ca un produs comandat sa fie ambalat intr-un fel anume, sau sa nu contina nici un ambalaj, va rugam sa ne transmiteti acest lucru pe email in momentul efectuarii comenzii, la adresa SC Aniela Flowers and Events SRL Clientii pot solicita un ambalaj special, caz in care i se va comunica clientului, costul ambalajului, in functie de solicitare.

CONFIRMAREA LIVRARII

SC Aniela Flowers and Events SRL va transmite dupa livrare, in 1 pana la 72 de ore, confirmarea livrarii insotita de poza produsului care a fost livrat, pe email. Aceasta are scopul de a prezenta imaginea reala a produsului livrat, pozele nefiind prelucrate si prezentand exact produsul dus la destinatie. Compania poate sa trimita, la cerere, si o poza cu fisa de comanda semnata de destinatar, in scopuri de verificare. Pozele pot fi transmise doar prin email, iar compania noastra nu este responsabila pentru erori de comunicare tip: lipsa conexiune internet, date de contact eronate, erori de comunicare etc. Potrivit legii, orice florarie online are obligativitatea transmiterii pozei martor catre clientul platitor. In perioade foarte aglomerate cum ar fi Valentine’s Day, 1-8 Martie, Paste, Craciun, onomastici, etc. ne rezervam dreptul de a amana/anula transmiterea pozei martor pe email, aceasta putand fi pusa la dispozitia clientilor doar la cerere.

8. PLATA

Toate preturile afisate pe www.aniela-events.ro sunt finale si contin TVA.

Plata se poate face prin virament bancar- plata prin banca (cu ordin de plata) sau cash la livrare

Datele noastre de cont sunt:
SC Aniela Flowers and Events SRL
RO ONRC/ J40/12635/2020
RO 42 INGB 0000 9999 1075 6873,
ING BANK SUCURSALA ALBA IULIA, Bucuresti

Plata prin virament bancar poate fi realizata la sediul bancii sau prin internet banking. In cazul in care optezi pentru aceasta varianta, te rugam sa ai in vedere ca procesarea comenzii si darea ei in lucru se va realiza doar dupa confirmarea incasarii de catre institutia bancara.

Informativ, pentru platile interbancare (din alte banci) efectuate pana la ora 12:00 in timpul zilei, in general, banii sunt transferati in aceeasi zi. Pentru platile interbancare efectuate dupa ora 12, in general banii vor fi transferati in dimineata zilei imediat urmatoare. Pentru platile intrabancare (din banca ING), banii sunt transferati aproape instantaneu.

Acest orar este strict informativ, SC Aniela Flowers and Events SRL nu este raspunzatoare in nici un fel pentru intarzierile cauzate de operatiunile de decontare intre banci, si nici pentru alte motive care intarzie virarea banilor in cont.

Ramburs – plata in numerar la livrare- din motive de securitate, in cazul in care optati pentru plata la livrare prin ramburs, nu se pot efectua comenzi mai mari de 500 lei.

Pentru comenzile prin email sau telefon, poti alege oricare dintre metodele de plata urmatoare. Conditiile pentru fiecare din aceste variante sunt enumerate mai sus:

  • Virament bancar
  • Ramburs – plata in numerar la livrare

Din motive care nu tin de SC Aniela Flowers and Events SRL, se poate intampla uneori sa existe erori in tranzactiile bancare care sa intarzie inregistrarea si procesarea comenzii de catre noi. In cazul unui mesaj din partea bancii sau in cazul in care observati ca tranzactia pe contul dumneavoastra nu a fost efectuata, va rugam sa ne semnalati acest fapt in scris la anielaevents@gmail.com.

Eventualele probleme care pot aparea in tranzactiile bancare, pot intarzia onorarea comenzii si, desi regretam orice intarziere, si vom face tot posibilul sa limitam efectele neplacute ale acestor incidente, nu detinem controlul acestor situatii, nu vom putea fi trasi la raspundere pentru acest fapt si nu vom opera rambursarea platii daca comanda a fost data in lucru chiar si cu intarziere.

Preturile produselor pot fi subiectul unei negocieri doar in cazul unor volume mari.

9. FACTURARE

Preturile si modalitatea de plata aleasa sunt specificate in confirmarea de comanda primita pe email. Orice comanda efectuata pe www.aniela-events.ro va fi procesata si data in lucru doar dupa confirmarea efectuarii platii. Factura fiscala va fi emisa pe numele platitorului (persoana fizica sau juridica), acesta obligandu-se sa ne furnizeze toate informatiile necesare in vederea intocmirii facturii in conformitate cu legile in vigoare.

Conform articolului 155, Alin. 6 din Codul fiscal “Semnarea si stampilarea facturilor nu sunt obligatorii.”, iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: “Se pot transmite facturi prin mijloace electronice”. SC Aniela Flowers and Events SRL nu este obligata sa puna la dispozitia clientului factura in format fizic, ci doar in format electronic. La solicitarea clientului, totusi, putem trimite acestuia factura in format fizic, semnata si stampilata, prin curierat cu plata la destinatar. Chitanta/bon fiscal sunt eliberate doar pentru platile cu numerar.

10. GARANTII SI RAMBURSARE PLATI

Pentru produsele vandute pe www.aniela-events.ro, oferim garantia rambursarii 100% a platii, oferirea unui voucher cadou in contravaloare sau livrarea produslui la adresa/la o alta adresa/la o alta data fara nici un cost, daca nu s-a efectuat livrarea din motive care au tinut strict de SC Aniela Flowers and Events SRL sau daca experienta achizitionarii produselor noastre a produs o nemultumire reala si intemeiata a clientului. In acest caz, te rugam sa ne contactezi pe adresa anielaevents@gmail.com sau la numarul de telefon 0720.369.3842 pentru a ne semnala problemele intampinate.

In cazul oricarei din situatiile enumerate mai sus, singurele optiuni de compensare sunt rambursarea sumei platite, voucher cadou in contravaloare pentru achizitii viitoare sau re-livrarea produsului la adresa/la o alta adresa/la o alta data. Orice alta forma de compensare nu este subiect de negociere. Rambursarea sumei platite se va efectua in termen de maxim 15 zile.

11. DATE CU CARACTER PERSONAL

SC Aniela Flowers and Events SRL prelucreaza datele clientilor / vizitatorilor, cu caracter personal, prin mijloace automatizate si manuale, destinate emiterii facturilor de servicii si produse, livrarii comenzilor plasate, colectarea creantelor legate de acestea precum si rezolvarii solicitarilor in legatura cu activitatea desfasurata de companie.

12. CESIONARE SI SUBCONTRACTARE

SC Aniela Flowers and Events SRL poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii fara informarea si acordul clientului. SC Aniela Flowers and Events SRL va fi responsabila fata de client pentru toate obligatiile contractuale, chiar si in cazul cesionarii si/sau subcontractarii.

13. RASPUNDERE
SC Aniela Flowers and Events SRL nu este responsabila pentru daune de orice fel, pe care clientii sau oricare terte persoane le pot suferi ca rezultat al indeplinirii de catre SC Aniela Flowers and Events SRL a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

Daca SC Aniela Flowers and Events SRL nu executa obligatiile sale, clientul va trimite o notificare scrisa companiei, pe email la anielaevents@gmail.com. SC Aniela Flowers and Events SRL va propune un plan de actiune de validat intre parti in termen de 5 zile lucratoare de la notificare.

14. FORTA MAJORA
Niciuna dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

15. RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR

Conform legislatiei romane in vigoare, prezentul formular intitulat Termeni si Conditii reprezinta un contract de vanzare-cumparare, iar acceptarea prezentului formular inseamna semnarea la distanta a contractului de vanzare-cumparare.Compania respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea bunurilor si serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.

Prezentul formular Termeni si Conditii este redactat in limba romana, in concordanta cu legile actuale in vigoare pe teritoriul Romaniei. Orice traducere in alte limbi are la baza varianta in limba romana, iar orice litigiu se va rezolva in baza variantei Termeni si Conditii in limba romana.

16. CONSIMTAMANT

Clientii / vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni si conditii de la intrarea pe website pana la finalizarea vizitei aici, indiferent daca comanda produse in cadrul acestui site sau nu.